Als maker van de website van Lunchcafé Vrij en het Magazine Vrij is ons gevraagd de nieuwe huisstijl te ontwikkelen van het nieuwe bedrijf gelieerd aan Lunchcafé Vrij: Vrije Smaken. Er is ons gevraagd in dezelfde fotografische stijl te werken als gebruikt in het Magazine. In dezelfde 'flow' is ook meteen de website van Lunchcafé Vrij aangepakt.
Logo en huisstijlelementen
Het logo is gebaseerd op de reeds bestaande huisstijl van zusje Lunchcafé Vrij en door ons ontworpen. Verfijning van alle gebruikte huisstijlelementen is tijdens de bouw van de website gerealiseerd.
Website
De websites voor beide bedrijven zijn volledig 'responsive': automatisch schalend en daarmee correct werkend op alle mogelijke media, van telefoons tot tablets, pc's en smart-televisies.
Sociale media hebben een prominente plaats gekregen, maar er is tegelijkertijd voor gezorgd dat het ambachtelijke is gebleven, middels fotografie en de wijze waarop men catering kan bestellen: Bestellingen kan men nog netjes via een te downloaden Excel-bestand 'old school' verwerken en verzenden per e-mail naar Vrije Smaken...